Головне меню
Нормативна база
Ключові слова:

Номер:

Тип документа:

Видавник:

Актуальні новини
Правила благоустрою
ОСББ
Децентралізація
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Міжмуніципальний проект
Офіційні сайти
Методика розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів

<< назад

 

Додаток №2

до рішення № 873, 37 сесії Тульчинської міської ради

5-го скликання від 07.08.2009р.

 

 

Методика розрахунку плати за тимчасове

користування місцем розташування рекламних засобів

 

1. Методика розроблена з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму одержання плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів відповідно до ПКМУ від 29.12.2003 р. за №2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”.

 

2. Методика встановлює порядок визначення місячної плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів і базову ставку плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів за 1 м. кв. у розмірі 3% від мінімальної заробітної плати (внесені зміни відповідно до рішення № 649, 25 сесії Тульчинської міської ради 6 скликання від 18.09.2012).

 

3. Розрахунок місячної плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних визначається як добуток від перемноження площі місця розташування рекламного засобу, базової ставки плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів за 1 м. кв., коефіцієнта співвідношення площі реклами до площі місця розташування рекламного засобу та знижуючих коефіцієнтів за формулою:

 

 

Пм = Сб х Sмз х Кс х К1 х К3

 

Сб

базова ставка плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів за 1 м. кв., величина якої не є сталою і складає 3% від мінімальної заробітної плати. 

 

(від 01.09.2015р. мінімальна заробітна плата = 1378,00 грн, 3% - 41,34 грн.)

Sмз

площа місця розташування рекламного засобу, розмір якої визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для не наземного та не дахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну її площину.

Кс

коефіцієнт співвідношення площі реклами до площі місця розташування, який визначається як частка загальної площі реклами до площі місця розташування рекламного засобу.

К1

знижуючий коефіцієнт відносно загальної площі зовнішньої реклами:
 

  • до 6 м. кв. – коефіцієнт 1,0;
     
  • вище 6 м. кв. – коефіцієнт 0,75.
К2

знижуючий коефіцієнт відносно зони розташування рекламного засобу на території м. Тульчин:
 

  • Зона І - коефіцієнт 1,0: вул. Леніна, Визволення, Желюка, Незалежності, Суворова, Гагаріна, Петровського, Кірова, Пестеля, Пушкіна;
     
  • Зона ІІ - коефіцієнт 0,75: вул. Відродження, Красіна, Халтуріна, Дейча, Шевченко, Колонтай, Лобача, Ганжі, Жовтнева, Чкалова, 1-го Травня;
     
  • Зона ІІІ - коефіцієнт 0,5: територія міста, що не ввійшла у зону І та зону ІІ.
К3

знижуючий коефіцієнт відносно світлової потужності рекламного засобу:
 

  • до 80 вт – коефіцієнт 1,0;
     
  • вище 80 – коефіцієнт 0,8;

 

 

 


Пошук по сайту
 
Прогноз погоди в Тульчині
Група
Канал
Європейська ініціатива
Асоціація міст України
Веб-ресурси Тульчина
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 499
візитів сьогодні: 54
візитів всього: 183192