Головне меню
Нормативна база
Ключові слова:

Номер:

Тип документа:

Видавник:

Актуальні новини
Правила благоустрою
ОСББ
Децентралізація
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Міжмуніципальний проект
Офіційні сайти
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

ГЛАВА І.І.
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІСТА


 

Стаття І.І.

Тульчин – невелике, районного підпорядкування  місто на Вінниччині, в якому живе близько 17 тис. чоловік. Розташоване воно у південній частині Подільського плато, в межиріччі Тульчинки і Сільниці. З усіх сторін ведуть сюди бруковані й асфальтовані шляхи, обсаджені липами, дубами, фруктовими деревами.

Найближча залізнична станція – Журавлівка, що в 13 кілометрах від міста. Тульчин адміністративний центр району, площа якого складає 1124 квадратних кілометри.

Перші поселенці Тульчина обрали це місто у долині межиріччя не випадково: води річок з півночі й півдня являли собою серйозну перешкоду для різних завойовників та напасників, котрих не бракувало в історії Поділля. Горбистий рельє’ф місцевості дозволяв зручно поставити й укріплення, що могли в разі потреби панувати над усією долиною. Ось тому на початку ХVIIстоліття (1607-1609) тут виникла фортеля Нестервар, поблизу якої незабаром з’явилось поселення під такою ж назвою. До нашого часу фортеця не збереглась, але народна легенда стверджує, що центр фортеці співпадав з теперішнім центром Тульчина.

Походження самої назви Тульчин викликає багато суперечок. Найвірогіднішим видається угорське й турецьке етимологічне коріння. Нестервар, фортеця за Дністром, - лексично та своєю структурою тотожне багатьом назвам угорських міст слово. А що у 1672 р місто потрапило під владу султанської Туреччини, то й стали його називати Нестервар Турчин, турецький Нестервар …цілком можливо, що врешті-решт полишилось просто Турчин, яке згодом перейшло в сучасне – Тульчин.

Територія міста 920 га, в т.ч.

 

Стаття І.І.2

Розпорядження землею в межах міста, здійснює міська рада при дотриманні прав власників та інших законних користувачів земельними ділянками.

Рішення про віднесення земель міста до різних категорій: міської забудови, сільськогосподарського призначення, рекреаційної тощо – приймаються міською радою.

 

Стаття І.І.3

З метою раціональної організації міського управління територія міста поділяється на мікрорайони:

 

мікрорайон  І –

вул. Леніна з № 2 до магазина біля пошти,

вул.Кірова – парна сторона,

вул. Відродження – від арки до держлісгоспу (обидві сторони),

вул. Фрунзе (обидві сторони),

вул. Чапаєва (обидві сторони),

пров. Фрунзе (обидві сторони),

пров. Брацлавський,

пров. Котовського.

 

мікрорайон 2 -

вул. Леонтовича,

вул. Малиновського,

вул. Визволення,

вул. Лермонтова,

вул. Свідницького,

вул. Горького,

вул. Желюка,

вул. Богуна,

вул. П Морозова,

вул. Рилєєва,

вул. Орджонікідзе,

вул. Черняховського,

вул. Мічуріна,

вул. Л.Толстого,

пров. Свідницького (обидві сторони).

 

мікрорайон 3 -

вул. Леніна з №1 по № 35,

вул. Гагаріна (непарна сторона),

вул. Пестеля (непарна сторона),

вул. Жуковського,

вул. Воз’єднання,

вул. Б.Хмельницького,

вул. Некрасова,

вул. Красіна,

вул. Перова,

вул. Дімітрова,

вул. Мечнікова,

вул. Пархоменка,

вул. Володарського,

вул. Пролетарська,

вул. Добролюбова,

вул. Жовтнева,

вул. Лобача,

вул. Ганжі,

вул. Войкова,

вул. Куйбишева,

вул. Щорса,

вул. Ватутіна,

вул. Маяковського,

вул. Мічуріна,

пров. Кармелюка,

пров. Робітничий,

пров. Некрасова,

пров. Мечнікова,

пров. Матросова,

пров. Войкова,

пров. Володарського.

 

мікрорайон 4 -

вул. Пестеля,

вул. Пархоменка,

вул. Декабристів,

вул. Л.Толстого,

вул. Достоєвського,

вул. Шевченка,

вул. І.Франка,

вул. Пушкіна,

вул. Крапоткіна,

вул. Леніна,

вул. Колонтай,

вул. Тургєнєва,

вул. М.Вовчка,

вул. 8 березня,

вул. Островського,

вул. Короленка,

вул. Глінки,

вул. О.Вишні,

вул. Зарічна,

вул. Кошового,

вул. Кутузова,

вул. Семенова,

вул. Фурманова,

вул. Садова з № 7 по № 43 і з № 2 по № 48,

вул. Сашко,

вул. Л.Дейча,

вул. І-ше Травня,

вул. Гагаріна,

пров. Макаренка,

пров. Спартака,

пров. Радянський,

пров. Колгоспний.

 

мікрорайон 5 -

вул. Леніна (від вул. Халтуріна до ПТУ-41),

вул. Пирогова,

вул. Петровського,

вул. Дзержинського,

вул. К.Маркса,

вул. Інтернаціональна,

вул. Павлова,

вул. Менделеєва,

вул. Свердлова,

вул. Радянської Армії,

вул. Комсомольська,

вул. Халтуріна (непарна сторона),

пров. Халтуріна.

 

мікрорайон 6 –

вул. Леніна (від вул. Кірова до вул. Халтуріна),

вул. Відродження (від Держлісгоспу до кінця),

вул. Трембецького,

вул. Халтуріна (парна сторона),

вул. М.Кривоноса,

вул. Нахімова,

вул. Гоголя,

вул. Коцюбинського,

вул. Чкалова

пров. Зелений,

пров. Л. Ратушної,

пров. Озерний,

пров. Бондарчука.

 

Межі мікрорайонів затверджуються рішенням міської ради за поданням міського голови із врахуванням пропозицій жителів, міста.

 

На території кожного мікрорайону з дозволу міської ради можуть функціонувати відповідні органи самоорганізації населення.

 

Стаття І.І.4

Утворення чи оголошення в межах міста територій і об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення здійснюється у відповідності із законом за рішенням міської ради.

 

Стаття І.І.5

Органи місцевого самоврядування можуть об’єднуватися з органами місцевого самоврядування інших міст України в асоціації, фонди, союзи тощо.

 

Стаття І.І.6

Органи міського самоврядування міста, на договірних засадах, можуть вступати у відносини з органами місцевого самоврядування міст зарубіжних країн, або їх асоціаціями та входити до міжнародних асоціацій (союзів, фондів тощо), органів місцевого самоврядування.

 

 

Стаття І.І.7

Асоціаціям та іншим добровільним, об’єднанням органів місцевого самоврядування не можуть передаватися повноваження органів міського самоврядування.

 

Стаття І.І.8

Територіальна громада міста, має свою символіку – герб, прапор, положення та порядок використання, яких затверджується, рішенням міської ради.

 

Стаття І.І.9

Пам’ятною датою міста є третя неділя вересня – день міста Тульчина, яка встановлена рішенням 9-ї сесії міської ради 22-го скликання від 31.07 1997 року в зв’язку з відзначенням 390-ї річниці з дня заснування міста.

 

 

Описание: Якорь


ГЛАВА І.2.
ПРАВОВА ОСНОВА СТАТУТУ


 

Стаття І.2.І

Статут міста приймається міською радою більшістю депутатів від загального складу ради. Акти органів та посадових осіб міського самоврядування приймаються у відповідності до законодавства та цього Статуту.

Дія Статуту поширюється на всю територію міста.

 

Стаття І.2.2

Статут відповідає: Положенням Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншим Законам України, указам Президента України і постановам Кабінету Міністрів України.

 У разі невідповідності окремих положень Статуту Конституції та Законам України, указам Президента України та постановам Кабінет Міністрів України діють норми останніх, як актів більш високої юридичної сили.

 

Стаття І.2.3

Тлумачення положень Статуту може давати лише міська рада. Рішенням міської ради, в яких дається тлумачення цього Статуту, є обов’язковим для застосування і виконання в межах території міста.

 

Стаття І.2.4

Внесення змін і доповнень до Статуту здійснюється міською радою. Рішення міськради про внесення змін і доповнень до Статуту приймаються більшістю депутатів від загального складу міської ради.

Пропозиції щодо внесення змін і доповнень до Статуту вносяться до міської ради групою депутатів ради (підписані щонайменше десятьма депутатами), міським головою або групою жителів міста в порядку місцевої ініціативи (підписані не менш як 500 жителями міста).

Зміни і доповнення до Статуту, які передбачають приведення його у відповідність до положень Конституції та Законів України, указів Президента України та постанов Кабінету Міністрів України, вносяться міською радою за пропозицією міського голови в двомісячний термін після набуття чинності цими актами (або в строки, визначені цими актами).

 

Описание: Якорь


ГЛАВА 1.3.
 ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ОРГАНІВ ТА ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ З ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, УСТАНОВАМИ, ПІДПРИЄМСТВАМИ І ОРГАНІЗАЦІЯМИ
.


 

Стаття І.3.І

Взаємовідносини органів та посадових осіб міського самоврядування з органами  виконавчої влади, діяльність яких поширюється на територію міста, базуються на засадах співробітництва та взаємодопомогу з метою забезпечення здійснення завдань соціально-економічного та культурного розвитку міста і реалізації в місті функцій виконавчої влади.

Органи і посадові особи міського самоврядування здійснюють функції міського самоврядування незалежно від органів виконавчої влади.

Органи виконавчої влади, їх посадові особи не мають права втручатися в законну діяльність органів та посадових осіб міського самоврядування, а також вирішувати питання, віднесені Конституцією та Законами України до повноважень органів та посадових осіб міського самоврядування, крім випадків виконання делегованих їм міською радою повноважень та в інших випадках, передбачених, законом.

Органи і посадові особи міського самоврядування підконтрольні з питань здійснення ними наданих законом повноважень органів виконавчої влади відповідним органам виконавчої влади.

Міський голова відповідає за організацію зв’язків  органів і посадових осіб міського самоврядування з органами виконавчої влади.

 

Стаття І.3.2

Органи і посадові особи міського самоврядування сприяють міським органам судової влади і прокуратури в їх діяльності, надають з передбачених законодавством випадках допомогу в здійсненні їх функцій.

Міський голова, або за його дорученням інша посадова особа відповідає за організацією зв’язків органів і посадових осіб міського самоврядування з органами судової влади і прокуратури.

 

Стаття І.3.3

Взаємовідносини органів і посадових осіб міського самоврядування з підприємствами, установами і організаціями, що перебувають на території міста, базуються на суровому дотриманні законодавства і визначаються формою власності підприємств, установ, і організацій.

У відношенні до підприємств, установ і організацій, що перебувають у комунальній власності міської громади, відповідні органи і посадові особи міського самоврядування здійснюють наступні функції:

 

- утворюють, реорганізують, перепрофілюють та ліквідують підприємства, установи і організації комунальної власності міської громади в порядку визначеному чинним законодавством; призначають та звільняють з посади їх керівників;

   - визначають цілі, функції, організаційні форми і порядок діяльності та затверджують статути створюваних ними підприємств, установ і організацій;

- встановлюють в порядку і в межах, визначених законодавством, тарифи, щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності міської громади;

- приймають рішення в межах, визначених законодавством, про відчуження об’єктів комунальної власності;

- встановлюють для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності міської громади, розмір частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до міського бюджету;

- контролюють ефективність і законність використання майна комунальних підприємств, установ і організацій міста в порядку, визначеному чинним законодавством;

- інші функції, передбачені чинним законодавством;

 

З підприємствами, установами і організаціями, які не перебувають у комунальній власності міської громади, органи і посадові особи міського самоврядування будують свої відносини на договірній та податковій основі. При цьому, органи і посадові особи міського самоврядування в межах своїх повноважень, визначеним законодавством і цим Статутом, можуть приймати наступні рішення щодо:

 

- надання фінансової допомоги, а також пільг на податки, які надходять до міського бюджету, для підприємств, установ та організацій, діяльність яких має важливе значення для соціально економічного і культурного розвитку міста;

- встановлення відповідно до чинного законодавства норм та правил ведення ними господарської діяльності з питань , що стосується екологічної безпеки та соціально-економічного і культурного розвитку міста;

- залучення підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально економічному розвитку міста;

- розміщення замовлень на виробництво продукції, виконання робіт (послуг), необхідних для міської громади;

- залучення, підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності міської громади, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв’язку;

- залучення підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в розвитку потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельних матеріалів, у створенні, розвитку та реконструкції об’єктів інженерного забезпечення і транспортного обслуговування;

-  Інших передбачених чинним законодавством питань.

 


<<< Преамбула     Розділ 1     Розділ 2 >>>

 


Пошук по сайту
 
Прогноз погоди в Тульчині
Група
Канал
Європейська ініціатива
Асоціація міст України
Веб-ресурси Тульчина
Статистика
зараз на сайті: 3
переглядів: 104
візитів сьогодні: 267
візитів всього: 143564