Головне меню
Нормативна база
Ключові слова:

Номер:

Тип документа:

Видавник:

Актуальні новини
Правила благоустрою
ОСББ
Децентралізація
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Міжмуніципальний проект
Офіційні сайти
На «Пульс» ДФС звернулись 1,2 тис. громадян

У січні – лютому 2015 року до антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби «Пульс» надійшло майже 1,2 тис. звернень.

 

 Переважна більшість – 86,5 відс., або  понад 1 тис. звернень, стосувалась податкової тематики. З питань митної тематики протягом зазначеного періоду на сервіс зателефонували 158 громадян.

 

 Зокрема, за допомогою сервісу заявники вирішували проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 496 звернень, або 42,3 відс. Щодо організації роботи ДФС та її територіальних  органів надійшло 338 звернень.

 

  Затримки митного оформлення товарів стосувалось 123 звернення,  перевірок суб`єктів господарювання  - 64 звернення.

 

 У той же час слід відзначити, що саме антикорупційної тематики стосувалось лише 1,5 відс., або 17 звернень. Не залишаються без уваги суб`єктів господарювання та громадян питання роботи ЦОПів та особливості реєстрації платником ПДВ. Стосовно цих тематик за перші два місяці поточного року на «Пульс» надійшло 43 та 51 звернення відповідно.

 

 Станом на 1 березня 2015 року майже 76 відс. звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.

 

 Нагадаємо, що за допомогою сервісу «Пульс» можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.

 

Прес-служба Державної фіскальної служби України


Пошук по сайту
 
Прогноз погоди в Тульчині
Група
Канал
Європейська ініціатива
Асоціація міст України
Веб-ресурси Тульчина
Статистика
зараз на сайті: 1
переглядів: 32
візитів сьогодні: 20
візитів всього: 155784